Thursday, May 28, 2009

PURE MEDITERRANEAN PERFUMES



Memperkenalkan "Pure Mediterranean Perfumes" produk terhangat pada tahun 2009 yang dicetuskan oleh Enigma Tech sebuah entiti perniagaan yang berjaya didalam bidang kecantikan. Produk ini merupakan pati minyak wangi tulen yang diimport khas bagi menepati citarasa haruman yang anda kehendaki. "Pure Mediterranean Perfumes" didatangkan secara eksklusif bagi memberikan anda alternatif untuk sentiasa diharumi dengan rumusan bau-bauan pati minyak wangi yang berkonsepkan
'Long Lasting Fragrances'.

Sebab-sebab mengapa anda harus memiliki 'Pure Mediterranean Perfumes' :-

  • Produk ini dikompilasikan dengan 4 jenis haruman yang berlainan
dan disesuaikan mengikut gender sipemakai.
  • Diilhamkan dari senarai minyak wangi jenama terkenal seperti Dunhill, Ralph Laurent, Hugo Boss dan lain-lain tentunya memberikan anda kepuasan sepenuhnya.
  • 'Pure Mediterranean Perfumes' tidak mempunyai alkohol dan ianya
amat sesuai bagi pengguna Muslim.
  • Ianya semata-mata pati dan tiada campuran air ataupun 'White Oil'.
  • Sesuai dijadikan cenderahati atau hadiah buat yang tersayang.
  • Sungguh Murah!Tiada tandingan! Sekotak hanya RM28 sahaja!






CONTACT US

ENIGMA TECH NO. 11 Jalan Dayang 21, Bandar Mahkota Cheras, 43000 Cheras, Selangor. Tel : 016-9169937 (Pn. ALLYA) 017-5055528 (FURYNA)

WWW.PUREPERFUMES.BIZ










4 comments:

  1. yes, I am the first follower...love perfumes so much

    ReplyDelete
  2. saya baru beli produk ni. berapa lama wangian ni mampu bertahan? ada penjual semasa saya beli produk cakap tahan sampai 3 hari. betul ke?

    ReplyDelete
  3. Wangian Pure ini sungguh bagus setanding dengan jenama yang popular tu. Identiti Pure pada kotaknya sudah bagus cuma kalau boleh bezakan botol untuk wanita & lelaki dan juga kekalkan bentuk botol.

    Krytox

    ReplyDelete
  4. SALAM.
    Saya beli perfume ni dengan kawan saya waktu kelas part-time di sebuah universiti di KL. Mula-mula rasa tak yakin yang ianya wangi dan boleh tahan lama. Tetapi.....setelah pakai wangiannya kekal lebih daripada 3 hari. Untuk makluman semua saya beli pada 7/2/2010 (Ahad) malahan sampai ke hari ni 19/3/2010 (Jumaat) wangiannya masih kekal. Maknanya lebih daripada sebulan baju saya masih kekal wangi dengan pure perfume. Bukan temberang atau buat2 cerita tetapi memang betul dan ikhlas beritahu kepada semua. MEMANG BETUL-BETUL PURE.
    FIRDAUS 0122746380

    ReplyDelete